Munka részletek

HR asszisztens az eMAG-nál


Kategória: Irodai
Leírás: HR csoport adminisztratív kisegítésére keresünk ezen a területen tanulmányokat folytató diákot,
aki tapasztalatot szeretne szerezni egy nagy presztízsű cégnél heti min. 25-35 órában.
Lehetőség van hosszabb távú munkavégzésre is, 
valamint karrierépítésre teljes munkaidős dolgozóként abszolválás után.

Munkaidő: hétfő-péntek, rugalmasan min. 25-35 órában

Feladatok:
  • új belépők dokumentumainak ellenőrzése, hogy minden beérkezett-e, hiánypótlások kezelése
  • munkaidő nyilvántartó rendszer kezelése szabadsággal kapcsolatban
  • dokumentumok scannelése, lementése, lefűzése
  • jelenléti íveket ellenőrzése (beérkezett-e, alá van-e írva)
  • utazástámogatáshoz kapcsolódó adminisztráció segítése (nyilatkozatok kitöltése, jegyek és számlák összevetése a nyilatkozattal)
  • állandó és projekt jellegű egyéb HR admin feladatok

Hogy miért válaszd az eMAG-ot:
  • segítség a gyakorlati HR-ben
  • betekintést nyerhetsz egy multi működésébe
  • modern, jól felszerelt, könnyen megközelíthető iroda
Várom jelentkezésed, melyhez kérlek pdf formátumban csatold önéletrajzod.
 
Munka ideje: h-p
Fizetés: Br. 1296 ft
Helye: Budapest, VII. kerület
Korhatár: 18 év
Feltételek: - aktív HR tanulmányok, lehetőleg abszolváláshoz közel
- aktív vagy passzív nappalis hallgatói jogviszony
- hasonló területen szerzett tapasztalat előny
- előnyt jelent, ha beszélsz angolul

A részletekkel kapcsolatban keresd kollégánkat:

Lázár Ágnes
+36-20-526-2477